Sveikas, paruoštas maistas į namus. Kasdien.

Pradėti užsakymą
01.

Suskaičiuokite dienos kalorijų normą pasinaudodami mūsų kalorijų skaičiuokle

02.

Pasirinkite, kiek laiko norėsite mėgautis skaniu ir sveiku maistu

03.

Mėgaukitės nuostabia savijauta, skaniais patiekalais ir rezultatais

Sveikatai

Profesionalų rengti valgiaraščiai. Kulinarų paruošti patiekalai. Jūsų sveikatos gerovei.

1300—2400 kCal
Rinktis

Sportui

Profesionalų rengti valgiaraščiai. Kulinarų paruošti patiekalai. Aktyviam gyvenimo būdui palaikyti.

2000—3200 kCal
Rinktis

Renkuosi pats

Profesionalų rengti valgiaraščiai. Kulinarų paruošti patiekalai. Jūsų patogumui ruošiame ir vegetarams.

Rinktis

Keto

Profesionalų rengti valgiaraščiai. Kulinarų paruošti patiekalai. Keto dieta paremta mityba.

Rinktis

Šios savaitės meniu

*Meniu keičiasi kiekvieną savaitę

Pr

Pusryčiai Avižinių dribsnių vafliai su kanapių sėklomis ir jogurtu gardintu obuoliais.
Priešpiečiai Šokoladiniai pupelių pyragėliai.
Pietūs Vištiena rytietiškai su špinatais bei laukiniais ir plikytais ryžiais.
Pavakariai Kepti varškės sūrio rutuliukai su sėklomis ir špinatais.
Vakarienė Šiltos kiaušinių salotos su ančiuvių kremu.

An

Pusryčiai Baltų grikių granolos sluoksniuotis su braškiniu jogurtu.
Priešpiečiai Braškių, apelsinų ir bananų glotnutis.
Pietūs Kiaulienos išpjova su ryžių makaronais, šitake grybais ir "WOK" daržovėmis.
Pavakariai Burokėlių salotos su silke ir džiovintais baravykais.
Vakarienė Varškės ir grikių kepsneliai su keptų paprikų padažu.

Tr

Pusryčiai Keptas ryžių pudingas.
Priešpiečiai Riešutų ir saulėgrąžų sėklų sausainiai.
Pietūs Vištienos kepsneliai su bolivinės balandos ir šakniagumbinių daržovių troškiniu.
Pavakariai Avinžirnių ir morkų sriuba.
Vakarienė Kalafiorų pica su varškės - ricotos užtepėle ir troškintomis daržovėmis.

Kt

Pusryčiai Speltos miltų lietiniai su varškės įdaru ir šviežių braškių užpilu.
Priešpiečiai Žaliųjų grikių pudingas su mėlynėmis ir migdolų pienu.
Pietūs Lašišos kepsneliai su troškintomis daržovėmis.
Pavakariai Šalta ridikėlių ir agurkų sriuba su orkaitėje keptomis bulvytėmis
Vakarienė Daržovių troškinys su pupuolėmis.

Pn

Pusryčiai Viso grūdo avižų keksiukai su lazdyno riešutų ir datulių karamele
Priešpiečiai Riešutų sviesto desertas su aviečių padažu.
Pietūs Vištienos kepsneliai su kietagrūdžiais makaronais ir pikantišku kalafiorų padažu.
Pavakariai Avinžirnių ir žemės riešutų miltų falafeliai su morkų kremu
Vakarienė Omleto suktinukas su grybų užtepėle, fetos sūriu ir brokoliais.
Rodyti meniu

Sveika mityba – kas tai?

Tai nėra alinanti dieta ar badavimas – tai gyvenimo būdas tiems, kurie nori jaustis gerai, turėti daug energijos ir išlaikyti savo organizmą gražų bei sveiką. Sveika mityba susideda iš daugybės veiksnių, o pagrindiniai iš jų tai:

Nuosaikumas

Net ir būtinų maisto medžiagų nesaikingas vartojimas gali turėti neigiamą poveikį sveikatai.

Įvairovė

Žmogaus organizmaui reikalinga apie 50 maisto medžiagų. Tokie poreikiai gali būti patenkinti tik su sveika ir subalansuota mityba.

Subalansuotumas

Žmogaus organizmaui reikalinga apie 50 maisto medžiagų, jis turi būti aprūpinamas pagrindinėmis maistinėmis medžiagomis, mikroelementais, vitaminais bei mineralais. Tokie poreikiai gali būti patenkinti tik su labai didele sveiko maisto įvairove.

Neturite tam laiko?

O gal žinių ar įgudžių? Mes išspręsime šią problemą ir suteiksime galimybę jums mėgautis sveikos mitybos privalumais, suteikiant jums dar daugiau laiko jūsų dienoje. Mūsų valgiaraščius ruošią mitybos ekspertai, patiekalus gamina profesionalūs kulinarai ir visą tai į namus ar darbo vietą pristato draugiškas kurjeris. Jums lieka tik sužinoti optimalų savo dienos kalorijų kiekį.

Tai kaipgi tai veikia?

Mūsų kalorijų skaičiuoklė išskaičiuos Jūsų asmeninį paros energijos poreikį ir rekomenduos optimalų visos dienos kalorijų kiekį. Pagal dietistų sudarytus valgiaraščius mūsų virtuvės meistrai paruoš sveiką ir subalansuotą maistą, kuris padės įgivendinti Jūsų užsibrėžtus tikslus, na o maisto pristatymas į namus pridės Jums begalę laisvo laiko, kurį galėsite praleisti kilniems tikslams.

Sveikas maistas ir subalansuota mityba – tai raktas į gerą savijautą bei idealų kūno svorį.

Daugiau jokių alinančių eilių parduotuvėse ir jokio maisto ruošimo.
Mes viską padarysime už Jus!

Pradėti užsakymą