Dažniausiai užduodami klausimai

– Kaip pasirinkti tinkamą mitybos planą?

Pasinaudokite mūsų kalorijų skaičiuokle arba susisiekite su mumis ir mes mielai jums padėsime.

– Kuo skiriasi mitybos planai?

“SVEIKATOS” mitybos planas susideda iš penkių patiekalų: pusryčių, priešpiečių, pietų, pavakarių ir vakarienės. Mitybos planas “SPORTO” susideda iš šešių patiekalų, čia patiekiami dar vieni pietūs. Na o “RENKUOSI PATS” mitybos planas susideda mažiausiai iš trijų patiekalų, kuriuos jūs galite išsirinkti patys. Meniu visuose planuose yra vienodas, skiriasi tik kalorijų kiekis.

– Ar koreguojate meniu jei mano organizmas netoleruoja tam tikrų produktų?

Taip. Informuokite mus apie netoleruojamus produktus ir mes pašalinsime juos iš jūsų meniu.

– Kaip dažnai kartojasi jūsų meniu?

Mūsų menių sudarytas iš keturių “SUBMENIU” kurie keičiasi su kiekvienu metų sezonu. Kiekvienas “submeniu” sudarytas taip, kad valgysite tris savaites be pasikartojančio patiekalo. Tai apie 350 skirtingų patiekalų per metus.

– Kokiomis dienomis yra gaminamas maistas?

Maistą gaminame nuo sekmadienio iki ketvirtadienio t.y. sekmadienio vakarą bus pristatomas pirmadienio maistas na o ketvirtadienio vakarą pristatysime penktadienio maistą.

– Ar yra galimybė maitintis ir savaitgaliais?

Pagal atskirą užklausimą galime pagaminti dvigubą maisto davinį ketvirtadienio vakarui t.y. penktadieniui ir šeštadieniui.

– Kaip atlikti užsakymą?

Išsirinkę mitybos planą užsakymą galite atlikti mūsų tinklapyje arba susisiekite su mumis telefonu (8601) 89 228

– Kur ir kada užsakytas maistas atsiimamas?

Maistą gali atsiimti tik Kauniečiai Savanorių pr. 111, Kaune nuo sekmadienio iki ketvirtadienio tarp 17:00 ir 19:30 val.

– Ar pristatote maistą pagal adresą?

Taip. Maistą pristatome tik Vilniuje ir Kaune. Pristatymo kaina 2 eurai. Jeigu vienu adresu bus užsakyti keli ar daugiau krepšelių, tuomet bus imamas tik vieno pristatymo, 2-jų eurų mokestis. Pristatymai vykdomi nuo sekmadienio iki ketvirtadienio tarp 17:00 ir 21:00 val..

– Ar galima užsisakius paslaugą laikinai ją sustabdyti?

Taip, tiesiog praneškite mums apie tai iš anksto prieš keletą dienų.

– Per kiek laiko būtina išnaudoti savo pasirinktą planą?

Savaitės planą būtina išnaudoti per dvi savaites, dviejų savaičių per keturias, trijų per šešias savaites ir mėnesio per du mėnesius.

– Ar galima atsiskaityti už paslaugą grynaisiais pinigais?

Taip. Atsiskaityti galima maistą pristačiusiam kurjeriui arba atsiimant krepšelį patiems.

– Ar galima apmokėti paslaugą pavedimu?

Taip

– Ar išrašote PVM sąskaitas faktūras juridiniams asmenims?

Taip

– Kokiomis sąlygomis turi būti laikomas maistas?

Maistas turi būti laikomas šaldytuve. Maisto transportavimui yra skiriamas šaltkrepšis su ledo kapsule. Jei neturite galimybės patalpinti maisto į šaldytuvą, laikykite jį šaltkrepšyje kuo vėsesnėje vietoje.

– Kaip šildyti maistą?

Maistą galima šildyti orkaitėje, keptuvėje arba mikrobangų krosnelėje. Šildant maistą orkaitėje būtinai jį išimkite iš vienkartinių indelių (indeliai yra pritaikyti šildymui tik mikrobangų krosnelėje).

– Ką daryti su tuščiu šaltkrepšiu bei ledo kapsule?

Atsiimant naują maisto davinį privalote grąžinti tuščią šaltkrepšį bei ledo kapsulę. Jei prašote kurjerio, kad šaltkrepšis su maistu būtų paliekamas prie durų ar kitoje ypatingoje vietoje, privalote ten pat palikti ir tuščią šaltkrepšį pakeitimui.

– Kodėl maistą gavau popieriniame krepšelyje?

Gali būti trys priežastys: negrąžinote/užlaikėte du šaltkrepšius, užsisakėte vienos dienos mitybos planą arba tiesiog baigėsi jūsų mitybos planas ir tai buvo paskutinis maisto krepšelis.